HTML

007 - Užice felé (3. nap)

2010.09.21. 14:55 tothabringa

3. nap - ~ 95 km (alvás Užice után ~ 7 km-rel egy benzinkúton): Valjevo - Poćuta - Rogačica - Užice. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reggeli ébredés egy kávézó teraszán.
Itt továbbmentem egy folyóvölgyben, ami néhány km-rel később...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...átváltott jelentős emelkedőkbe.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A háttérben egy völgyzárógát látható, a környék pedig építési terület,
s rendkívül meredek emelkedők sorozata vár az arra kerekezőkre.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy meredek viadukt, alatta - bár nem látszik - kb. 150 m mélység!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy vegyesboltból (kocsmából) fényképezve az út.
Itt jöttem (vezettek) rá, hogy rossz felé megyek...
Elindult a tippelés. a hülyeség az alkalmi ismerősök részéről,
s ekkor beállt egy szerencsés fordulat!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elindultam - lesz ami lesz alapon - Bajina Bašta felé.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Néha a sáv fele eltűnik...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Povlen csúcsa. No, ezt sikerült körbetekerni,
de a táj, a vidék fantasztikus!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ugyanis a képen látható úriember a terepjárójával biciklivel együtt elvitt kb. 10 km-t,
egy emelkedőkkel sűrűn megszórt részen, s onnan szinte csak gurulnom kellett már...
A háttérben a fenyőfa kitakarja a Povlen csúcsát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A gurulás előtt azért volt kapaszkodás is. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A 10 km-es gurulás vége: vagy átmegyek Boszniába
vagy a jó irányba, Užice felé.
Néhol mentem (száguldottam) lefelé 45-50 km/h-val is...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Erről (jobbról) jöttem, de előtte leültem kávézni:
törökösen, cukor nélkül, nagy bögrében, ahogy kell.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tovább a Rogačica folyó völgyében.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt találkoztam az erdő gyümölcseit (is) szedő emberekkel,
akik meghívtak kávézni (no, meg sörözni is).
Épp vártak a felvásárlóra, aki hamarosan meg is jött
(balról a harmadik). Némi pihenés sosem árt! :)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez egy nagy ugrás időben és térben: itt már este van (lásd: óra),
odaértem Užice városába: ez épp a vasútállomás táblája.
Nem volt kedvem itt aludni, s inkább továbbmentem kb. 7 km-t
egy, a városon túli benzinkúthoz.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tothabringa.blog.hu/api/trackback/id/tr962308312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ödör 2010.10.01. 08:21:39

folytatás???? (^.^)

tothabringa 2010.10.01. 13:33:08

@ödör: ígérem, amint több időm lesz a többi nap is felkerül sorrendben.
süti beállítások módosítása